Arriba la diada de Sant Jordi i això vol dir que hem de renovar el nostre carnet de sòcies anual.
A partir d’avui ja podem renovar el vostre carnet i col·laboració amb l’Ateneu Santboià realitzant una nova inscripció i pagament de la quota anual.
Hem actualitzat una mica el sistema d’inscripció, així que, seguidament, us expliquem els passos que cal fer:
1. Omplir el formulari per inscriure les teves dades personals i de contacte: AQUÍ
2. Seguidament, fer el pagament des de tickètic: AQUÍ
3. Un cop efectuat el pagament, rebreu un correu electrònic amb “l’entrada de sòcia”. Aquesta entrada servirà, durant tot l’any, com a comprovant i carnet digital. Descarrega-te-la i guardar-la al teu dispositiu mòbil!
4. Porta el teu carnet físic el pròxim 23 d’abril* durant la diada que celebrarem a la Terrasseta de l’Ateneu, per renovar-lo. I si no el tens, te’l donarem allà.
*Durant tot l’any podràs entrar i participar de les activitats que duem a terme dins la Caseta mostrant el teu carnet físic o digital.
Per què fer-se sòcia de l’Ateneu Santboià?
L’Ateneu Santboià és un espai de trobada i participació per a les seves sòcies.
El compromís i participació és clau per fer de l’Ateneu un espai obert, comunitari i participatiu. Les sòcies de l’Ateneu són persones o entitats implicades en el projecte a partir d’una adhesió anual.
Aquesta adhesió es materialitza fent una petita aportació econòmica (quota de sòcies) i estableix una sèrie de drets i deures per a ambdues parts.
Fer-te sòcia vol dir donar suport a la missió, visió i valors de l’entitat: l’assemblea i totes les activitats que s’organitzen són autogestionades i assembleàries, dinàmiques i promotores, crítiques, comunitàries, compromeses, transparents, feministes i antifeixistes.
Si et vols comprometre amb l’Ateneu, fes-te sòcia de l’Ateneu pagant la quota anual de 5€.
Fer-te sòcia de l’Ateneu et dona dret a:
– Poder consumir a l’espai de La Caseta de l’Ate
– Assistir a l’Assemblea General d’Amics de l’Ateneu
– Assistir a les activitats organitzades per l’Associació Amics de l’Ateneu o per alguna altra entitat dins l’espai de la Caseta de l’Ateneu
– Gaudir d’avantatges i recompenses respecte d’altres usuàries no sòcies
Esperem continuar comptant amb el teu suport i la teva participació durant aquest nou any i ens trobem a la diada del 23!